Jestem muzykantem- zabawa ze śpiewem , doskonalenie artykulacji poprzez śpiewanie zgłosek dźwiękonaśladowczych, rozwijanie kreatywności ruchowej w trakcie zabaw muzycznych.
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
Na flecie, na flecie
Firlalalajka, firlalalajka
firlalalajka, firlalalajka bęc!
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
na bębnie, na bębnie
bum tarara, bum tarara,
firlalalajka, bęc!
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
Na trąbce, na trąbce
trutu tutu, trutu tutu
bum tarara, bum tarara,
firlalalajka, bęc!
Jestem muzykantem, konszabelantem
My jesteśmy muzykanci, konszabelanci.
Ja umiem grać i my umiemy grać:
na skrzypcach, na skrzypcach
cimci ricci, cimcci ricci
trutu tutu, trutu tutu
bum tarara, bum tarara,
firlalalajka, bęc!
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=3UYIl4iwnO4″]
„Walc kwiatów” – rozwijanie kreatywności ruchowej w trakcie zabaw muzycznych.
[su_youtube url=”https://www.youtube.com/watch?v=GC7PycSBILc”]
„Walc kwiatów” – Piotr Czajkowski
„Malowanie Muzyki”
Przygotujcie proszę kartkę papieru, farby, pędzel i kubek z wodą. Rodzicu włącz proszę utwór „Walc kwiatów” – Piotr Czajkowski – podany link powyżej (kilka razy) i poproś dziecko o zastanowienie się, jaki kolor kojarzy mu się z tą muzyką, czy linie, które obrazowały ten utwór, byłyby łagodne czy ostre itp. Dziecko słucha utworu i maluje muzykę.
Zabawy edukacyjne: