Dzień dobry, Kochani ???
Popatrzcie w lustro i spróbujcie zrobić taką minkę, jaka jest na znaku (rodzic kolejno wskazuje symbol). Opowiedzcie o sytuacjach, kiedy przeżywaliście te emocje. Obejrzyjcie obrazki i powiedzcie, jakie emocje mogą odczuwać dzieci i dlaczego (KP 37).
– doskonalenie koordynacji wzrokowo – słuchowo – ruchowej
Szur, szur, trafił prosto w mur.
Inny był niż tamte ptaki
Tańczył bowiem posuwiście
I królował zwłaszcza w twiście
Chociaż polka, walc i tango
Też w upojny wiodły stan go”Taki talent to dar Boży” –
Zachwycili się jurorzy
I wysłali swe wyniki
Prosto w świat, do Ameryki
Tam gdzie zespół niesłychany
Wiódł menadżer bardzo znany
Ten pojawił się niezwłocznie
Żeby sprawdzić to naocznie
Bo od dawna, oczywiście
O cudownym śnił soliście
Który giętki jest jak z gumy
A swą sztuką zwabi tłumy
Pokaz wypadł nadzwyczajnie (nadzwyczajnie)
Próby poszły bardzo fajnie (bardzo fajnie)
I Nijaki już od wtorku (już od wtorku)
Tańczy w samym Nowym Jorku (w Nowym Jorku)
Morał z tego taki płynie:
Szukaj szczęścia w tej dziedzinie
W której masz zdolności zasób
Bo inaczej – szkoda czasu!
[8x:]
Jeśli masz talentu zasób
Los nagrodzi cię w dwójnasób
Miłej zabawy ???