PAN LICZNIK – CYFROWY SYSTEM ZLICZANIA GODZIN
– Elektroniczny system ewidencji pobytu w Przedszkolu Miejskim Nr 10 obowiązuje wszystkie dzieci.
– Imienna karta Dziecka przeznaczona jest do elektronicznej ewidencji pobytu dziecka w przedszkolu.
– Każdy rodzic otrzymuje dwie karty na dziecko nieodpłatnie.
– Przyjęcie karty rodzic potwierdza własnoręcznym podpisem.
– Zobowiązuje się do posiadania karty przy sobie w momencie pozostawiania lub odbierania dziecka z przedszkola.
– Rodzic może wykupić dodatkowe karty w cenie 15 złotych lub tzw. pastylki w cenie 10 złotych. Chęć zakupu zgłasza się pracownikowi przedszkola.
– Zniszczenie, utrata Karty Dziecka obciąża użytkownika, rodzic / opiekun zobowiązany jest do pokrycia kosztów karty w kwocie 15 zł.
– Po wejściu do placówki rodzic/opiekun rejestruje godzinę przyprowadzenia dziecka poprzez zbliżenie Karty Dziecka do czytnika PAN LICZNIK .
– Po odebraniu dziecka z sali dydaktycznej lub placu zabaw rodzic / opiekun zaznacza godzinę odbioru dziecka poprzez zbliżenie Karty Dziecka do czytnika.
– Zabrania się używania karty przez dzieci.
– Prawidłowe odczytanie godziny przez czytnik zostanie oznaczone pojedynczym lub podwójnym sygnałem dźwiękowym.
– W przypadku braku karty w chwili wprowadzenia lub odbioru dziecka, rodzic/prawny opiekun lub inna osoba upoważniona, zobowiązana jest powiadomić nauczyciela.
– Rodzic/opiekun jest zobowiązany do zgłaszania nieobecności dziecka przynajmniej dzień wcześniej lub do godziny 8:30 w danym dniu. Zgłoszenia nieobecności dokonuje się przez stronę internetową www.panel.panlicznik.pl lub przez dedykowaną aplikację na telefony komórkowe ,,Pan Licznik – dla rodzica”.
– Każdy rodzic/opiekun otrzymuje dostęp do panelu rodzica (indywidualny login i hasło), w którym zgłasza się nieobecność dziecka. Logowanie możliwe jest poprzez stronę internetową www.panel.panlicznik.pl lub przez dedykowaną aplikację na telefony komórkowe ,,Pan Licznik – dla rodzica”.